Prodaja
| Jure Habbe
Zakaj poslovni kupci kupujejo pri ponudnikih, ki jih poznajo in jim zaupajo?
Znano pravilo pravi, da poslovni kupci kupujejo pri ljudeh, ki jih poznajo, jim zaupajo in so jim všeč.
Vendar si v praksi to marsikdo razlaga napačno, kar povzroča razne nepotrebne zaplete.
Hkrati pa je pravilo temelj za nekaj drugih, ki jih lahko prav tako koristno uporabimo pri prodaji B2B.
Zato v članku razlagamo, kaj v resnici pomeni, da poslovni kupci kupujejo pri ljudeh, ki jih poznajo in jim zaupajo ter kako nam pomaga pri prodajnih odnosih in uspešnosti nasploh.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Pravila, kako pridobimo in ohranimo zaupanje poslovnih kupcev, so se prav tako spremenila.

Prodaja
3 pravila, pri kom poslovni kupci kupujejo, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B
Način razmišljanja in odločanja poslovnik kupcev se razlikuje od potrošnikov.