Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj je trajnostni marketing in kako nam lahko pomaga pri uspešni prodaji na vseh področjih?

Ena od najbolj aktualnih tem v zadnjem obdobju je zagotovo trajnost.

Gre za pristop, ki pri doseganju poslovne uspešnosti upošteva zmanjšanje škodljivih vplivov na okolje ter etično in družbeno odgovorno ravnanje.

V povezavi s takšnimi prizadevanji se razvija tudi t.i. trajnostni marketing, ki nam lahko s premišljenim pristopom pomaga pri uspešnosti prodaje.

Zato v današnjem članku razlagamo, kako trajnostni marketing deluje in kakšne so njegove ključne koristi pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C).

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Kaj moramo vedeti o razlikah med korporativnim in prodajnim marketingom?
Trženje
Kaj moramo vedeti o razlikah med korporativnim in prodajnim marketingom?
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta pomembni obe vrsti marketinga.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...