Prodaja
| Jure Habbe
Zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene prednosti in slabosti?
Poslovni kupci so se med pandemijo spremenili, zato smo lahko prepričani, da je prihodnost v hibridni prodaji B2B.
To pomeni, da so že danes uspešnejši ponudniki, ki učinkovito obvladajo ravnovesje med osebnimi obiski in odnosi s kupci na daljavo.
Vendar ima hibridna prodaja nekaj pomembnih pasti, katerim se lažje izognemo, če jih poznamo in upoštevamo.
Zato v današnjem članku razlagamo, zakaj je prihodnost hibridna prodaja B2B ter kakšne so njene ključne prednosti in slabosti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Prodaja
13 nasvetov za uspešne sestanke s poslovnimi kupci v virtualnem okolju
Za učinkovite sestanke na daljavo potrebujemo veščine, ki se jih moramo večinoma še naučiti.
Prodaja
10 pogostih napak pri odnosih s poslovnimi kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo
Odnosi s poslovnimi kupci in prodaja B2B na daljavo niso začasna motnja, temveč nova realnost.