10 nasvetov za povečanje učinkovitosti in izboljšanje rezultatov prodajne ekipe
Eden od ključnih dejavnikov za uspešnost prodajnih ekip je vodenje, za kar so odgovorni direktorji in vodje prodaje.
Vendar v praksi precej pogosto opažamo, da se namesto z vodenjem raje ukvarjajo predvsem s prodajo.
Razlogov za takšno ravnanje je več, med katerimi je očitno tudi pomanjkanje idej, kaj naj pri vodenju prodaje sploh počnejo.
Zato v članku opisujemo deset dokaj preprostih načinov za povečanje učinkovitosti in posledično tudi izboljšanje rezultatov prodajnih ekip.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
![Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo? Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo?](/pic/blog/s/116.jpg)
![10 kradljivcev časa pri trženju, prodaji in vodenju ter kako se jih znebimo 10 kradljivcev časa pri trženju, prodaji in vodenju ter kako se jih znebimo](/pic/blog/s/205.jpg)