Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?

Nepričakovan padec prodaje, izguba ključnega kupca ali neuspešni pogovori za sodelovanje z novim kupcem so samo nekatere nevarnosti, s katerimi se srečujemo pri prodaji B2B. 

Podobno kot vsa področja je namreč tudi prodajno izpostavljeno različnim tveganjem.  

Odpravimo, ali vsaj zmanjšamo jih lahko s sistematičnim pristopom, ki se imenuje obvladovanje – ali upravljanje – tveganj.  

Zato v članku tokrat govorimo o dveh glavnih kategorijah tveganj in kako jih lahko sistematično obvladujemo pri prodaji poslovnim kupcem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Marketing ustvarja zaupanje. Zaupanje zmanjšuje tveganja.
Vodenje
Marketing ustvarja zaupanje. Zaupanje zmanjšuje tveganja.
Razmišljanja in izkušnje o povezanosti marketinga in upravljanja s tveganji.
Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo?
Vodenje
Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo?
Kdor ne zna ali ne zmore obvladati pritiskov vodenja prodaje, lahko samo odide ali pregori.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...