Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj morajo o določanju prednostnih nalog vedeti direktorji in vodje prodaje B2B?

Če ste kot direktor ali vodja prodaje sicer polno zasedeni, vendar s sodelavci ne dosegate pričakovanih rezultatov, je razlog morda neustrezno določanje prednostnih nalog. 

Kajti za uspešnost ni dovolj samo količina, temveč je pomembnejša predvsem vsebina opravljenega dela. 

To pomeni, da ob pravem času opravljamo prave dejavnosti, s katerimi dosežemo najboljše možne učinke. 

Zato v današnjem članku govorimo, kaj morajo o določanju prednostnih nalog ali t.i. prioritet vedeti direktorji in vodje za svojo osebno učinkovitost in prodajno uspešnost v podjetjih nasploh.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo?
Vodenje
Kaj je Bermudski trikotnik vodenja prodaje in kako se iz njega lahko rešimo?
Kdor ne zna ali ne zmore obvladati pritiskov vodenja prodaje, lahko samo odide ali pregori.
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Vodenje
11 napačnih prepričanj in preizkušene resnice za uspešno vodenje prodaje
Za uspešno prodajo jim moramo poznati, razumeti in se jih čim prej znebiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...