10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (2.del)
Kot vemo, je 80 odstotkov prodajne uspešnosti webinarja odvisno od vsebinskih in samo 20 odstotkov od tehničnih vprašanj.
Čeprav se v resnici večinoma ukvarjamo s tehniko, na vse ostalo pa pogosto malo pozabimo.
V prvem delu članka smo tako govorili o sedmih ključnih koristih spletnih seminarjev, dveh osnovnih vrstah izvedbe ter o glavnih razlikah med spletnimi srečanji ali sestanki in webinarji.
V drugem delu pa opisujemo 10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitih webianrjev in 7 napak, ki se največkrat dogajajo v praksi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

