Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (2.del)

Kot vemo, je 80 odstotkov prodajne uspešnosti webinarja odvisno od vsebinskih in samo 20 odstotkov od tehničnih vprašanj. 

Čeprav se v resnici večinoma ukvarjamo s tehniko, na vse ostalo pa pogosto malo pozabimo.  

V prvem delu članka smo tako govorili o sedmih ključnih koristih spletnih seminarjev, dveh osnovnih vrstah izvedbe ter o glavnih razlikah med spletnimi srečanji ali sestanki in webinarji. 

V drugem delu pa opisujemo 10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitih webianrjev in 7 napak, ki se  največkrat dogajajo v praksi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Prodaja
10 koristnih nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji
Delo od doma niso počitnice, temveč prilagoditev prodajnih dejavnosti trenutnim razmeram.
10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (1.del)
Orodja
10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (1.del)
S spletnimi seminarji lahko pridobivamo prodajne priložnosti in kupce v vseh podjetjih in dejavnostih
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...