10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (1.del)
Prodajni pristop, ki v času pandemije zagotovo najbolj narašča, so spletni seminarji oziroma webinarji.
Čeprav jih poznamo že leta, so pri trženju in prodaji za marsikoga nekaj novega.
In kot pri vsaki novosti, je tudi pri webinarjih dobro poznati vsaj osnovna pravila, kako jih najbolj učinkovito uporabimo, da ne naredimo več škode kot koristi.
Še posebej, ker so primerni za podjetja vseh velikosti in za vse dejavnosti ter jih bomo lahko izvajali tudi po koncu zdravstvene krize.
V prvem delu članka o pripravi in izvedbi prodajno učinkovitih webinarjev govorimo o sedmih ključnih koristih spletnih seminarjev, dveh osnovnih vrstah izvedbe ter o glavnih razlikah med spletnimi srečanji ali sestanki in webinarji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.