Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

10 korakov za pripravo in izvedbo prodajno učinkovitega webinarja (1.del)

Prodajni pristop, ki v času pandemije zagotovo najbolj narašča, so spletni seminarji oziroma webinarji. 

Čeprav jih poznamo že leta, so pri trženju in prodaji za marsikoga nekaj novega.  

In kot pri vsaki novosti, je tudi pri webinarjih dobro poznati vsaj osnovna pravila, kako jih najbolj učinkovito uporabimo, da ne naredimo več škode kot koristi.  

Še posebej, ker so primerni za podjetja vseh velikosti in za vse dejavnosti ter jih bomo lahko izvajali tudi po koncu zdravstvene krize. 

V prvem delu članka o pripravi in izvedbi prodajno učinkovitih webinarjev govorimo o sedmih ključnih koristih spletnih seminarjev, dveh osnovnih vrstah izvedbe ter o glavnih razlikah med spletnimi srečanji ali sestanki in webinarji.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj zares ne maram brezplačnih webinarjev o trženju in prodaji?
Orodja
Zakaj zares ne maram brezplačnih webinarjev o trženju in prodaji?
Spletni seminarji ali webinarji so učinkovito prodajno orodje, če jih uporabimo na pravilen način.
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...