Orodja
| Jure Habbe
Zakaj zares ne maram brezplačnih webinarjev o trženju in prodaji?
Gre za spletne seminarje, ki jih imenujemo kar webinarji.
Posebej uporabni so, kadar prodajamo na globalnih trgih, saj se lahko z enim webinarjem uspešno predstavimo tisočem ciljnim kupcem po vsem svetu.
Vendar, čeprav so učinkovito prodajno orodje za številne izdelke in storitve, jih mnogi izvajalci na različne načine precej pokvarijo.
Zakaj torej brezplačnih webinarjev o trženju in prodaji zares ne maram in kaj se iz tega lahko naučimo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
PRO Nasvet: Sodobna spletna stran ni oglasna deska podjetja
Danes je spletna stran orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter pridobivanje povpraševanj ali prodajo.
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.