Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

7 pogostih napak pri prezentacijah, ki so lahko usodne za uspešno prodajo B2B

Prodajne prezentacije so eden od najbolj pogostih in pomembnih načinov za predstavitev izdelkov, storitev in rešitev potencialnim kupcem. 

Od njihove učinkovitosti so namreč v veliki meri odvisni nadaljnji odnosi s kupci in možnosti za uspešno prodajo.  

Vendar podobno kot pri prodaji B2B nasploh, tudi na tem področju v praksi opažamo značilne pomanjkljivosti in možnosti za izboljšave.

Zato v članku tokrat opisujemo sedem najbolj pogostih napak pri prodajnih prezentacijah in kako jih preprosto odpravimo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Orodja
PRO Nasvet: Kako izdelamo učinkovito PowerPoint prezentacijo za uspešno prodajo
Tri pravila, ki jih moramo poznati in upoštevati pri izdelavi prezentacije za uspešno prodajo.
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Vodenje
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Pravilo morajo razumevati in upoštevati vsi zaposleni, ki sodelujejo s kupci.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...