Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje

Čeprav se z informacijskimi sistemi za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management = CRM) nisem nameraval veliko ukvarjati, se je letos zvrstilo nekaj dogodkov, zaradi katerih sem si premislil.

Prvi je bil seminar v svetovno znani korporaciji. Udeležil sem se ga, ker naj bi govorili o digitalni transformaciji prodaje. Dejansko pa smo izvedeli, da so pred nekaj leti uvedli CRM.

Drugi je bil intervju svetovno znanega eksperta za Linkedin. V njem je med drugim povedal, da so imeli še pred tremi leti vse podatke o kupcih v xls datotekah. Ker niso bili več obvladljivi, so razvili svoj CRM, ki ga sedaj prodajajo tudi drugim.

In tretje. Spomladi sem se pogovarjal s kolegom, ki uvaja CRM v večjem domačem podjetju. Ker podjetje dokaj dobro poznam, sem vprašal, s kom sodelujejo. In dobil odgovor, da z »nekimi ljudmi iz informatike«.

Vse to potrjuje, da tema še ni izčrpana.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...