5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
Čeprav se z informacijskimi sistemi za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management = CRM) nisem nameraval veliko ukvarjati, se je letos zvrstilo nekaj dogodkov, zaradi katerih sem si premislil.
Prvi je bil seminar v svetovno znani korporaciji. Udeležil sem se ga, ker naj bi govorili o digitalni transformaciji prodaje. Dejansko pa smo izvedeli, da so pred nekaj leti uvedli CRM.
Drugi je bil intervju svetovno znanega eksperta za Linkedin. V njem je med drugim povedal, da so imeli še pred tremi leti vse podatke o kupcih v xls datotekah. Ker niso bili več obvladljivi, so razvili svoj CRM, ki ga sedaj prodajajo tudi drugim.
In tretje. Spomladi sem se pogovarjal s kolegom, ki uvaja CRM v večjem domačem podjetju. Ker podjetje dokaj dobro poznam, sem vprašal, s kom sodelujejo. In dobil odgovor, da z »nekimi ljudmi iz informatike«.
Vse to potrjuje, da tema še ni izčrpana.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.