Vodenje
| Jure Habbe
7 pogostih napak pri vodenju prodaje in v podjetjih nasploh ter kako se jim izognemo
Vodenje ni privilegij, temveč je predvsem velika odgovornost, saj so vodilni lahko motor ali zavora za uspešnost.
Dokler je poslovno okolje stabilno, tudi slabosti vodilnih niso preveč očitne.
Vendar pa poslujemo v času številnih in precejšnjih sprememb, ki zahtevajo sposobnost hitrega sprejemanja učinkovitih odločitev.
Zato v članku tokrat opozarjamo na sedem pogostih napak pri vodenju prodaje in v podjetjih nasploh ter kako se jim lahko izognemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.

Vodenje
5 zlatih pravil vodenja, ki jih mora upoštevati vsak direktor in vodja
Čeprav se glavne lekcije naučimo v praksi, nam lahko pri vodenju pomaga nekaj temeljnih pravil.