Ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno?
Današnje poslovanje je za večino podjetij preveč dinamično in kompleksno, da bi ga lahko spremljali in se odločali samo po občutku in zdravi pameti.
Zaradi tega so bistre glave že pred desetletji odkrile informacije, ki nam pri tem pomagajo in jih imenujemo ključni kazalniki učinkovitosti (ang. Key Performance Indicators) ali skrajšano KPI.
Enako velja na prodajnem področju, kjer imamo lahko veliko podatkov, ki nam povedo zelo malo, če ne spremljamo pravih informacij.
Če vas torej zanimata odgovora na vprašanji, ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno, pa jih boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

