Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno?

Današnje poslovanje je za večino podjetij preveč dinamično in kompleksno, da bi ga lahko spremljali in se odločali samo po občutku in zdravi pameti. 

Zaradi tega so bistre glave že pred desetletji odkrile informacije, ki nam pri tem pomagajo in jih imenujemo ključni kazalniki učinkovitosti (ang. Key Performance Indicators) ali skrajšano KPI.  

Enako velja na prodajnem področju, kjer imamo lahko veliko podatkov, ki nam povedo zelo malo, če ne spremljamo pravih informacij. 

Če vas torej zanimata odgovora na vprašanji, ali spremljate prave kazalnike prodajne učinkovitosti in zakaj je to pomembno, pa jih boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Orodja
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Trženje in prodajo poslovnim kupcem lahko izmerimo z nekaj preprostimi podatki.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...