Vodenje
| Jure Habbe
Ali ste prepričani, da kupci zares razumejo, kako jim lahko pomagate?
Ali ste že kdaj pomislili, da kupci morda ne razumejo, kako jim s svojimi rešitvami lahko pomagate?
In če to drži, kar v praksi sploh ni redkost, je logično, da ne pokažejo zanimanja za določene izdelke in storitve.
Kajti jezik in izrazi, ki jih uporabljamo kot strokovnjaki na svojem področju, niso nujno jasni tudi našim ciljnim kupcem.
Zato tokrat govorimo, kaj pomeni, da nas kupci ne razumejo in kako to rešimo na najboljši možen način.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, česar večina v prodaji B2B žal ne razume?
Pomembnejši nakupi poslovnih kupcev potekajo v štirih značilnih korakih.

Kadri in izobraževanje
Ali ste zaradi prodaje pogosto slabe volje ali zaskrbljeni in kako si lahko pomagate?
Pri premagovanju skrbi zaradi negotovosti in sprememb nam lahko pomaga sedem načel.