Prodaja
| Jure Habbe
Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, česar večina v prodaji B2B žal ne razume?
Večina zahtevnejših nakupov poslovnih kupcev poteka v značilnih fazah, v katere se ponudniki vključimo prej ali kasneje.
In to je ključno za uspešnost prodaje in dosežene cene.
Zato je pomembno, da razumemo značilnosti nakupnega procesa in smo sposobni ugotoviti, v kateri fazi se vključujemo v dogovore s posameznim kupcem.
Od tega so namreč odvisni možnost, verjetnost in čas zaključene prodaje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.

Kadri in izobraževanje
Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?
Ugotovitve so zanimive, za koga morda presenetljive in tudi poučne.