Orodja
| Jure Habbe
Devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju
V zadnjih treh letih se je zaradi koronavirusa in omejitev druženja pri prodaji B2B marsikaj spremenilo.
Med drugim tudi seznam orodij, ki nam pomagajo pri uspešnosti prodaje.
Kajti, pri odnosih s poslovnimi kupci nikoli več ne bo, kot je bilo, temveč bo del odnosov tudi v bodoče potekal na daljavo.
Zato v današnjem prispevku opisujemo devet vrst orodij za uspešno prodajo B2B, za katera je koristno, da jih poznamo v vsakem podjetju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
7 razlik med Zoomom za srečanja in webinarje, ki jih večina ne pozna
Veličina uporabnikov aplikacije Zoom niti ne ve, da obstajata različici za srečanja in webinarje.

Orodja
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Glavni namen obeh rešitev je povečanje učinkovitosti pri sodelovanju s kupci.