Orodja
| Jure Habbe
Kakšna je razlika med sistemi CMS in CRM ter kdaj jih uporabljamo?
Digitalizacija marketinga in prodaje je povzročila tudi ponudbo različnih orodij, ki nam pomagajo izboljšati osebno ali ekipno učinkovitost.
To poenostavljeno pomeni, da v krajšem času naredimo več in bolje.
Med njimi so tudi sistemi CMS in CRM, za katere v praksi opažamo, da marsikdo ne pozna njihovega pomena in namena.
Zato v članku tokrat razlagamo, kakšna je razlika med enimi in drugimi ter kdaj jih uporabimo, da se boste lažje odločili, ali in kaj potrebujete.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.

Orodja
5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
CRM nam lahko pomaga pri povečanju prodaje, če imamo učinkovite prodajne procese.