Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja

Za januar velja dokaj razširjeno prepričanje, da je prodajno skromen, ali celo mrtev mesec, ko se poslovni kupci pretirano ne ukvarjajo z nakupi. 

Vendar je obenem posebno obdobje, ki ni nujno slabo za prodajo. 

Če znamo izkoristiti psihološki dejavnik, ki nam pomaga pridobiti nove prodajne priložnosti in zaključiti tekoče, s katerimi se že ukvarjamo. 

V čem se januar razlikuje od preostalih mesecev, kako kupci razmišljajo v tem času in kako to izkoristimo za prodajo?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 nasvetov za udaren začetek prodaje B2B v novem poslovnem letu
Prodaja
10 nasvetov za udaren začetek prodaje B2B v novem poslovnem letu
Zaradi napačne predstave, da so prvi meseci prodajno mrtvi, so mnogi v tem času pasivni.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...