Prodaja
| Jure Habbe
Dva načina, kako lahko začnemo uspešno prodajo B2B že januarja
Za januar velja dokaj razširjeno prepričanje, da je prodajno skromen, ali celo mrtev mesec, ko se poslovni kupci pretirano ne ukvarjajo z nakupi.
Vendar je obenem posebno obdobje, ki ni nujno slabo za prodajo.
Če znamo izkoristiti psihološki dejavnik, ki nam pomaga pridobiti nove prodajne priložnosti in zaključiti tekoče, s katerimi se že ukvarjamo.
V čem se januar razlikuje od preostalih mesecev, kako kupci razmišljajo v tem času in kako to izkoristimo za prodajo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
10 nasvetov za udaren začetek prodaje B2B v novem poslovnem letu
Zaradi napačne predstave, da so prvi meseci prodajno mrtvi, so mnogi v tem času pasivni.