Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kaj nam o kandidatih za zaposlitev v prodaji B2B pove njihov Linkedin profil?

Če morda še ne veste, Linkedin več kot polovico svojih prihodkov ustvari na področju kadrovanja. 

V številkah to pomeni, da preko najbolj razširjenega poslovnega družbenega omrežja vsak teden išče zaposlitev ali kadre več kot 40 milijonov ljudi in da se v povprečju vsako minuto (pre)zaposlijo trije. 

Pomemben dejavnik pri iskanju kadrov ali službe je osebni profil, ki razkriva več kot si običajno predstavljamo. 

Zato v članku razlagamo, kaj vse nam o kandidatih za zaposlitev v prodaji B2B pove njihov osebni profil in sicer iz nekoliko drugačnega zornega kota.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako prepoznamo idealnega kandidata za zaposlitev v prodaji?
Kadri in izobraževanje
Kako prepoznamo idealnega kandidata za zaposlitev v prodaji?
Čeprav imamo danes na razpolago različna testiranja, predstavljamo način, kako lahko kandidata precej dobro ocenimo sami.
7 vprašanj, ki jih moramo zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Kadri in izobraževanje
7 vprašanj, ki jih moramo zastaviti kandidatom za zaposlitev v prodaji B2B
Izbiri napačnih kandidatov se lahko izognemo z nekaj pravimi vprašanji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...