Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj se o trženju in prodaji B2B lahko naučimo od Hubspota?

Kdor se ukvarja s trženjem in prodajo, je zagotovo vsaj opazil blagovno znamko Hubspot.  

Posebej prepoznavni so po kakovostnih marketinških vsebinah, kot so analize, nasveti in priročniki, ki jih pogosto navajajo tudi drugi avtorji. 

Po čemer bi lahko sklepali, da se ukvarjajo z marketinškim in prodajnim izobraževanjem in svetovanjem.  

Vendar, kot vemo, to ne drži.  

S čim se v Hubspotu zares ukvarjajo, zakaj objavljajo izobraževalne vsebine in kako takšen pristop vpliva na razvoj potreb njihovih ciljnih kupcev?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...