Kako izboljšamo osebno uspešnost pri vodenju in prodaji B2B v novem letu?
Če tega niste storili že prej, je priporočljivo, da prve delovne dni potegnete črto pod dosežki v lanskem in začrtate cilje v novem letu.
Kdor je z rezultati zadovoljen, naj nadaljuje s preizkušeno učinkovitimi pristopi, saj vemo, da konja, ki zmaguje, se ne menja.
V nasprotnem primeru pa so potrebne spremembe, saj z enakim načinom razmišljanja in dela ne moremo pričakovati boljših dosežkov.
Zato v članku govorimo sedmih o praktičnih nasvetih, s pomočjo katerih lahko izboljšamo osebno uspešnost pri vodenju in prodaji B2B v novem poslovnem letu.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

