Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali na sejmih?

V marsikaterem podjetju so (bili) sejmi pomemben in dokaj preprost vir prodajnih stikov in velik del trženja nasploh. 

Kar sicer ne pomeni, da s pripravo in izvedbo sejemske predstavitve ni veliko dela. Vendar nato v nekaj dneh pridobimo desetine ali celo več sto stikov, s katerimi se tudi osebno spoznamo. 

Vse to danes odpade, saj je večina sejmov odpovedanih ali omejenih zgolj na lokalno udeležbo. 

Zato v članku tokrat govorimo o preizkušenih načinih, s katerimi lahko nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih doslej pridobivali na sejmih in podobnih dogodkih.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 pravil za hladno klicanje poslovnih kupcev brez stresa in neprijaznih zavrnitev
Orodja
10 pravil za hladno klicanje poslovnih kupcev brez stresa in neprijaznih zavrnitev
Telefonski klici so v mnogih podjetjih še vedno edini način za iskanje prodajnih priložnosti in kupcev.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...