Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?

Ali imate veliko prodajnih stikov s poslovnimi kupci, ki jih zanimajo vaši izdelki in storitve, vendar pridobite (pre)malo naročil? 

V takšnih primerih se ponudniki pogosto pritožujejo, da kupci niso resni, da sploh ne vedo, kaj bi radi in podobno.  

Vendar to običajno ne drži, temveč smo največkrat krivi sami, ker med stiki ne znamo odkriti pravih interesentov za nakupe. 

Zato tokrat govorimo o prepoznavanju prodajnih priložnosti z eno od najbolj znanih in razširjenih metod, ki jo označujemo s kratico BANT.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
5 priložnosti, ki so se pojavile pri prodaji B2B zaradi Covid-19
Prodaja
5 priložnosti, ki so se pojavile pri prodaji B2B zaradi Covid-19
Pandemija je spodbudila spremembe, ki odpirajo nekatere možnosti pri prodaji poslovnim kupcem.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...