Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako pri prodaji B2B dosežemo, da so kupci pripravljeni na pogovore po telefonu?

Prodajne stike in priložnosti najhitreje pridobimo po telefonu. 

Kot vemo, način ni ravno najlažji, saj poslovni kupci pogosto niso pripravljeni na pogovore, ali pa nam po hitrem postopku odgovorijo, da jih tema ne zanima.  

Čeprav to morda sploh ne pomeni, da potreb po naših izdelkih in storitvah dejansko nimajo, temveč jih odvrne naš napačen pristop. 

Zato v današnjem prispevku razlagamo, kako pri prodaji B2B dosežemo, da so kupci pripravljeni na pogovore po telefonu in med njimi najdemo svoje prodajne priložnosti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Orodja
Kako se znebimo neprijetnih občutkov pri iskanju poslovnih kupcev po telefonu?
Čeprav jih večina ne mara, so telefonski klici še vedno najhitrejši način za pridobivanje kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...