Prodaja
| Jure Habbe
Kako izboljšamo uspešnost prodaje B2B s pristopom »lupljenja čebule«?
Prispodoba »lupljenja čebule« se uporablja za različne namene in ponazarja postopno odkrivanje bistva.
Dokaj redko pa jo srečamo na prodajnem področju, čeprav je lahko učinkovit pristop za prodajo kompleksnejših izdelkov in storitev ter doseganje višjih cen.
Pod pogojem, da ga poznamo, razumemo in znamo uporabiti.
Zato v članku tokrat govorimo, kako deluje pristop »lupljenja čebule« in kako nam pomaga izboljšati uspešnost prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Kakšna je razlika med izboljšanjem in povečanjem prodaje B2B ter kako ju dosežemo?
Za uspešno poslovanje pogosto ni dovolj samo povečanje prihodkov, temveč tudi drugi dejavniki.

Kadri in izobraževanje
Ali vas morda zanima 600 vprašanj za izboljšanje uspešnosti prodaje…?
Uspešne prodaje se ne moremo naučiti na pamet, temveč jo moramo razumeti.