Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Štirje načini, s katerimi se izognemo jezikovnim oviram pri iskanju poslovnih kupcev v tujini

Kako bi se počutili, če bi vas tako ali drugače kontaktiral prodajni predstavnik ponudnika, ki ga ne poznate, ter nagovoril v angleščini ali polomljeni slovenščini? Najbrž ne bi bili preveč navdušeni.  

In enako se počutijo naši ciljni kupci. 

Jezikovne ovire so namreč eden od pomembnih, marsikdaj celo ključnih dejavnikov pri iskanju novih prodajnih priložnosti in kupcev v tujini.  

Zato v današnjem članku govorimo o štirih načinih, kako se jim lahko izognemo pri prodaji B2B na tujih trgih.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Za prodajo v tujini lahko porabimo veliko časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...