Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)

V številnih podjetjih želijo začeti ali razširiti prodajo poslovnim kupcem v tujini, vendar prej ali kasneje ugotovijo, da zadeva ni tako preprosta, kot se morda zdi na prvi pogled. 

Kajti posebej za prodajo na tujem lahko porabimo ogromno časa, energije in denarja, brez posebnega učinka. 

In hkrati ogrozimo poslovno stabilnost in varnost matičnega podjetja. 

Zato v prvem delu članka govorimo o nekaterih ključnih dejavnikih, ki jih moramo upoštevati, in o treh osnovnih načinih prodaje na mednarodnih trgih.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...