Prodaja
| Jure Habbe
Kako sem neuspešno digitaliziral svoj izdelek in kaj se iz tega lahko naučimo?
Ena od najbolj pogosto uporabljenih besed v zadnjih letih je zagotovo digitalizacija. Vendar, kot je dejal kolega, ki se s tem ukvarja poklicno, si jo vsak razlaga po svoje. In ker predvsem pri digitalizaciji trženja in prodaje opažam precej napačnih predstav, bomo tej temi v bodoče posvetili več pozornosti.
Za uvod pa opisujem izkušnjo, kako sem neuspešno digitaliziral svoj izdelek in štiri lekcije, ki se jih iz tega lahko naučimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
PRO Komentar: Ali je digitalni marketing danes zares zakon?
Kaj moramo vedeti o digitalnem marketingu in ali v podjetju potrebujemo svojega digitalnega marketingaša.

Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.