Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako sem s klasičnim prodajnim pismom pridobil največjega ciljnega kupca?

Mlajši podjetniki in marketingaši tega pristopa verjetno niti ne poznajo.

Pred splošno uporabnostjo elektronske pošte in e-poštnega trženja je bil precej razširjen način pridobivanja prodajnih priložnosti s t.i. osebno naslovljeno pošto.

Princip je načeloma enak. Izdelamo prodajno pismo, v katerem predstavimo določeno rešitev, in ga ciljnim kupcem pošljemo po klasični pošti.

Zato tokrat podrobneje opisujem, kako sem uporabnost prodajnega pisma ponovno preizkusil pred nekaj leti in z njim pridobil največjega ciljnega kupca.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Trženje
Inbound ali Outbound? Kakšen marketing je danes najboljši?
Za lažji odgovor na zastavljeno vprašanje si njune razlike in uporabnosti ponazorimo s praktičnim primerom iskanja kupcev.
PRO Komentar: Ali je digitalni marketing danes zares zakon?
Trženje
PRO Komentar: Ali je digitalni marketing danes zares zakon?
Kaj moramo vedeti o digitalnem marketingu in ali v podjetju potrebujemo svojega digitalnega marketingaša.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...