Medgeneracijsko vodenje: Kaj moramo vedeti o generacijah X, Y in Z?
Ali se vam morda zdi, da so mladi pri delu leni, nezanesljivi, nezainteresirani, egoistični in da se ne znajo primerno obnašati?
To so namreč nekateri najbolj pogosti predsodki o generaciji, ki je bila rojena ob prehodu tisočletja in jo imenujemo milenijci.
Danes v večini podjetij sodelujejo štiri generacije zaposlenih.
Ker imajo različne navade in vrednote, med njimi prihaja do nerazumevanja in nesoglasij.
In naloga vodilnih je, da to vedo in upoštevajo ter uporabljajo pristope, s katerimi dosežejo njihovo zavzetost, pripadnost, učinkovitost in uspešnost.
Zato je upravljanje medgeneracijskih razlik ena od pomembnejših veščin sodobnega vodenja na vseh področjih.
Katere štiri generacije se srečujejo v poslovnih procesih, kakšne so njihove značilnosti in kako uspešno usklajujemo njihove razlike?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

