Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kako pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?

Vsem se dogaja, da imamo koristne, učinkovite in nasploh odlične predloge in zamisli, za katere naša okolica ne pokaže nobenega zanimanja in posluha. Čeprav bi od njih lahko imeli velike koristi.

Na primer pri podrejenih, ko želimo uvesti določeno spremembo. Pri nadrejenih, ko imamo predlog za izboljšavo. In tudi pri kupcih, ko jih želimo pomagati rešiti njihovo težavo.

Kar je vsaj neprijetno, če ne že kar grozno, kajne.

Rešitev je dokaj preprosta in temelji na eni od najbolj osnovnih človeških lastnostih.

Kako torej pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako se odlično razumemo s svojim šefom?
Vodenje
PRO Nasvet: Kako se odlično razumemo s svojim šefom?
7 preprostih pravil in 13 napak, ki se jim moramo izogniti, če želimo odlične odnose s svojim nadrejenim.
Največja napaka direktorjev in vodij prodaje ter kako se ji lahko izognemo
Vodenje
Največja napaka direktorjev in vodij prodaje ter kako se ji lahko izognemo
Dokaj pogosta napaka pri vodenju prodaje, ki se ji lahko izognemo, če poznamo rešitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...