Kako pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?
Vsem se dogaja, da imamo koristne, učinkovite in nasploh odlične predloge in zamisli, za katere naša okolica ne pokaže nobenega zanimanja in posluha. Čeprav bi od njih lahko imeli velike koristi.
Na primer pri podrejenih, ko želimo uvesti določeno spremembo. Pri nadrejenih, ko imamo predlog za izboljšavo. In tudi pri kupcih, ko jih želimo pomagati rešiti njihovo težavo.
Kar je vsaj neprijetno, če ne že kar grozno, kajne.
Rešitev je dokaj preprosta in temelji na eni od najbolj osnovnih človeških lastnostih.
Kako torej pri podrejenih, nadrejenih in kupcih dosežemo, kar želimo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

