Vodenje
| Jure Habbe
Največja napaka direktorjev in vodij prodaje ter kako se ji lahko izognemo
Gre za precejšnjo napako pri vodenju prodaje, ki sem jo počel tudi sam. Paradoks je, da bi jo lahko ugotovil in preprečil, vendar opozoril nisem pravilno razumel. Temveč sem smisel dojel šele, ko sem podjetje že zapustil. Zato opisujem nekoliko širše dogajanje, vključno z omenjenimi opozorili, običajnimi razlogi za napačno ravnanje in kako se mu izognemo.
Vse z namenom, da ga po potrebi pravočasno odkrijete in preprečite pri svojem delu.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
Projekt Oxygen: Kako postanemo odličen vodja?
Raziskovalni projekt korporacije Google, s katerim so ugotovili, katere so veščine odličnih vodij in kako delujejo v praksi ter nekaj pogostih napak pri vodenju.
Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.