Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Nikoli ne prodajajmo samo zato, da bi prodali

Uspešnost prodaje poslovnim kupcem, torej B2B, je v veliki meri odvisna od našega načina razmišljanja. 

Če stalno tuhtamo, kako bi kupce prepričali v nakup naših izdelkov, storitev in rešitev, je takšen pristop običajno stresen in povezan s številnimi zavrnitvami.  

Kljub temu na podlagi stikov s stotinami udeležencev prodajnih izobraževanj in svetovanj ugotavljam, da je pri nas še vedno prevladujoč.  

Vendar poznamo tudi drugačen pogled, pri katerem nam prodaja lahko predstavlja izziv in zadovoljstvo, če samo malenkost spremenimo svoje razmišljanje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta znanje in motivacija.
Kako lahko hitro in preprosto izboljšamo svoje sposobnosti za uspešno prodajo B2B?
Kadri in izobraževanje
Kako lahko hitro in preprosto izboljšamo svoje sposobnosti za uspešno prodajo B2B?
Za razvoj prodajnih spodobnosti smo odgovorni sami, vodilni nam lahko samo pomagajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...