Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?

Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta motivacija in znanje.  

Ker smo o znanju govorili že večkrat, se tokrat posvetimo motivaciji. In sicer kot volji, da počnemo reči, ki morda niso najbolj prijetne in so stresne ter pri tem dosegamo dobre rezultate. 

Vprašanje je še toliko bolj aktualno v času, ko številni v prodaji B2B delajo od doma, brez vsakdanjih stikov s svojimi vodji in sodelavci. Zaradi česar je njihova učinkovitost toliko bolj odvisna od njihove lastne sposobnosti motivacije. 

Kako se torej vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B ali kot vodja pri tem pomagamo svojim sodelavcem?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Vodenje
10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Motivacija zaposlenih je spodbuda in osnovno gibalo za doseganje pričakovanih prodajnih in drugih rezultatov.
10 znakov, da moramo obvezno motivirati svoje prodajne sodelavce
Vodenje
10 znakov, da moramo obvezno motivirati svoje prodajne sodelavce
Motiviranje prodajnih sodelavcev je pomembno in nas nič ne stane, razen našega časa in energije.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...