Kako se vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B?
Ključna osebna dejavnika za uspešno prodajo poslovnim kupcem sta motivacija in znanje.
Ker smo o znanju govorili že večkrat, se tokrat posvetimo motivaciji. In sicer kot volji, da počnemo reči, ki morda niso najbolj prijetne in so stresne ter pri tem dosegamo dobre rezultate.
Vprašanje je še toliko bolj aktualno v času, ko številni v prodaji B2B delajo od doma, brez vsakdanjih stikov s svojimi vodji in sodelavci. Zaradi česar je njihova učinkovitost toliko bolj odvisna od njihove lastne sposobnosti motivacije.
Kako se torej vsak dan motiviramo za uspešno prodajo B2B ali kot vodja pri tem pomagamo svojim sodelavcem?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.