Vodenje
| Jure Habbe
10 znakov, da moramo obvezno motivirati svoje prodajne sodelavce
Današnja prodaja poslovnim kupcem je za marsikoga zahtevnejša in bolj stresna, kot je bila v preteklosti.
Kupci ne odgovarjajo na naša sporočila, so manj prijazni po telefonu, težje dostopni za osebne stike in si za ponudnike vzamejo manj časa. Številni stalno stiskajo, ali kar izsiljujejo s cenami ter pogosteje menjajo dobavitelje in izvajalce.
Zato je ponekod temu primerno turobno tudi vzdušje v prodajnih ekipah.
Ali in kako si pri tem lahko pomagamo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
10 načinov, kako lahko vodilni vsak dan motiviramo svoje sodelavce
Motivacija zaposlenih je spodbuda in osnovno gibalo za doseganje pričakovanih prodajnih in drugih rezultatov.

Vodenje
Zakaj večini startupov v resnici ne uspe in kako jim lahko pomagamo?
Gre za področje podjetništva, na katerem se pretaka veliko denarja, vendar rezultati niso preveč spodbudni.