V čem je razlika med znati prodajati in razumeti prodajo B2B?
Kot sem napisal in povedal že neštetokrat, sem bil dvajset let precej uspešen, ne da bi znal pojasniti, zakaj mi prodaja poslovnim kupcem uspeva.
In enako velja za večino, s katerimi sem se o tem pogovarjal v zadnjih petih letih.
To pomeni, da imamo v prodaji B2B ogromno vodilnih in njihovih sodelavcev, ki rezultate dosegajo z ravnanjem po občutku in izkušnjah, kar ima najmanj tri slabosti.
Prvič, če ravnamo zgolj po občutku, običajno ne vemo, kaj smo naredili narobe, da bi napake lahko odpravili. Drugič, na podlagi občutkov in izkušenj svojega znanja ne moremo sistematično prenesti na druge. In tretjič, prav tako ne moremo učinkovito ocenjevati in usmerjati njihovega dela.
Zato tokrat razlagamo, kaj pomeni razumeti prodajo in kako lahko z manjšo spremembo razmišljanja občutno povečamo svojo prodajno uspešnost.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

