Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

V čem je razlika med znati prodajati in razumeti prodajo B2B?

Kot sem napisal in povedal že neštetokrat, sem bil dvajset let precej uspešen, ne da bi znal pojasniti, zakaj mi prodaja poslovnim kupcem uspeva.

In enako velja za večino, s katerimi sem se o tem pogovarjal v zadnjih petih letih.

To pomeni, da imamo v prodaji B2B ogromno vodilnih in njihovih sodelavcev, ki rezultate dosegajo z ravnanjem po občutku in izkušnjah, kar ima najmanj tri slabosti.

Prvič, če ravnamo zgolj po občutku, običajno ne vemo, kaj smo naredili narobe, da bi napake lahko odpravili. Drugič, na podlagi občutkov in izkušenj svojega znanja ne moremo sistematično prenesti na druge. In tretjič, prav tako ne moremo učinkovito ocenjevati in usmerjati njihovega dela.

Zato tokrat razlagamo, kaj pomeni razumeti prodajo in kako lahko z manjšo spremembo razmišljanja občutno povečamo svojo prodajno uspešnost.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj večini startupov v resnici ne uspe in kako jim lahko pomagamo?
Vodenje
Zakaj večini startupov v resnici ne uspe in kako jim lahko pomagamo?
Gre za področje podjetništva, na katerem se pretaka veliko denarja, vendar rezultati niso preveč spodbudni.
25 preprostih pravil za uspešno prodajo B2B, ki preizkušeno delujejo
Kadri in izobraževanje
25 preprostih pravil za uspešno prodajo B2B, ki preizkušeno delujejo
Prodaja poslovnim kupcem deluje po dokaj preprostih pravilih, ki se jih lahko naučimo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...