Zakaj je prodajna uspešnost posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje?
Če ste kot direktor ali vodja prodaje razočarani, ali celo zaskrbljeni, zaradi prodajnih rezultatov svojih sodelavcev, ste večinoma krivi sami.
Prvič, ker najbrž niste zaposlili pravih ljudi, in drugič, ker se z njimi mogoče dovolj ne ukvarjate, ali pa to počnete na napačen način.
Kajti v mnogih podjetjih prav direktorji in vodje prodaje dosegajo najboljše rezultate, kar sem jih dolga leta tudi sam, zato lahko iz lastnih izkušenj potrdim, da ni dobro.
Če vas zanima, zakaj je uspešnost prodaje B2B vsakega posameznika odvisna od učinkovitosti njegovega vodje in kako si slednji pri tem lahko pomagajo, pa boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

