Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj sta vsebina in oblika ponudb za poslovne kupce pomembnejši, kot si predstavljamo?

Čeprav se vprašanje morda zdi banalno, ni čisto tako. 

V praksi namreč opažam približno 80 odstotkov dokumentov, ki si ne zaslužijo imena ponudba, temveč so navadni predračuni. 

Kajti kakovostno pripravljene ponudbe za poslovne kupce so več kot samo popisi izdelkov in storitev s cenami in splošnimi prodajnimi pogoji. 

Zato v članku razlagamo, kakšna je razlika med ponudbami in predračuni, zakaj sta vsebina in oblika ponudb pri prodaji B2B pomembni in kako lahko zaradi neupoštevanja tega odvračamo kupce.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Ali potrebujete transformacijo prodaje B2B in kaj to pomeni?
Vodenje
PRO Test: Ali potrebujete transformacijo prodaje B2B in kaj to pomeni?
Če boste vsaj na nekaj vprašanj odgovorili pritrdilno, imate zagotovo številne možnosti za izboljšave.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...