10 sprememb kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B
Čeprav se poslovno okolje in kupci občutno spreminjajo že odkar je nastal internet in z njim povezani mediji, so se nekatere ključne spremembe zgodile v zadnjih dveh letih.
Zato bodo pri prodaji B2B uspešnejši ponudniki, ki se jim bodo prilagodili bolje in hitreje, kar je odgovornost vodilnih.
Vendar v praksi opažam, da se sprememb marsikje še niti ne zavedajo in bodo ukrepali šele, ko jih bodo zares občutili, kar je lahko dokaj pozno in drago.
Če vas zanima deset ključnih sprememb poslovnega okolja in kupcev, ki se jim moramo čimprej prilagoditi za uspešno prodajo B2B, pa boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

