Orodja
| Jure Habbe
10 načinov za izboljšanje odnosov s kupci in povečanje prodaje B2B z digitalizacijo
Ena od najbolj pogosto uporabljenih besed na poslovnem področju v zadnjih letih je zagotovo digitalizacija.
Pri čemer je opazno, da si jo razlagamo dokaj različno, marsikdo pa je niti povsem ne razume.
Namenjena je povečanju učinkovitosti na vseh poslovnih področjih, med katerimi tokrat govorimo samo o prodajnem.
Če vas torej zanima deset načinov, kako lahko z digitalizacijo izboljšamo odnose s kupci in povečamo prodajo B2B, jih boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Slabo premišljeno uvajanje sprememb lahko povzroči posledice, ki si jih zagotovo ne želimo.

Vodenje
Kaj moramo vedeti o digitalizaciji trženja in prodaje, da ne naredimo več škode kot koristi?
Digitalizacija nam lahko pomaga povečati prodajo, če jo znamo pravilno uporabiti.