Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kaj moramo vedeti o digitalizaciji trženja in prodaje, da ne naredimo več škode kot koristi?

V zadnjih nekaj letih nas iz vseh strani nagovarjajo in spodbujajo, naj digitaliziramo svoje procese in poslovanje nasploh. 

Temu so namenjene številne vsebine in skupnosti ter brezplačna izobraževanja in nepovratna sredstva, kar naj bi olajšalo in pospešilo naše odločitve.  

Enega od takšnih seminarjev sem se pred kratkim iz radovednosti udeležil tudi sam in bil dokaj razočaran.  

Zato tokrat govorimo, kaj moramo vedeti o avtomatizaciji, informatizaciji in digitalizaciji trženja in prodaje, da ne izgubljamo časa in denarja ter naredimo več škode kot koristi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Vodenje
Zakaj smo z digitalizacijo povzročili nezadovoljstvo kupcev in kaj smo se naučili?
Slabo premišljeno uvajanje sprememb lahko povzroči posledice, ki si jih zagotovo ne želimo.
5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
Orodja
5 pogostih napak, zaradi katerih nam CRM ne pomaga povečati prodaje
CRM nam lahko pomaga pri povečanju prodaje, če imamo učinkovite prodajne procese.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...