Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

10 stavkov, ki se jih morajo vodilni obvezno izogibati, ker škodijo zavzetosti zaposlenih

Eden od ključnih dejavnikov za doseganje prodajnih rezultatov in poslovnih ciljev nasploh je zavzetost oziroma motiviranost zaposlenih v prodaji in v celotnem podjetju. 

Kot vemo, je skrb za motivacijo odgovornost vodilnih, torej direktorjev in vodij. 

Najpomembnejši element in veščina vodenja pa je komunikacija s sodelavci, pri kateri v praksi opažamo nekatere pogoste, vendar povsem neprimerne fraze.  

Zato v današnjem članku govorimo o desetih takšnih stavkih, ki se jih moramo pri vodenju izogibati, ker škodijo zavzetosti (prodajnih) sodelavcev in posledično seveda tudi njihovim rezultatom.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Vodenje
5 uporabnih nasvetov za vsakodnevno vodenje prodaje
Za vsakodnevno vodenje, od katerega je odvisna uspešnost prodaje in naš osebni uspeh, je posebej pomembnih pet nalog.
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Kadri in izobraževanje
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Skrb za zavzetost zaposlenih pri odnosih s kupci je lažja od stalnega iskanja novih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...