10 stavkov, ki se jih morajo vodilni obvezno izogibati, ker škodijo zavzetosti zaposlenih
Eden od ključnih dejavnikov za doseganje prodajnih rezultatov in poslovnih ciljev nasploh je zavzetost oziroma motiviranost zaposlenih v prodaji in v celotnem podjetju.
Kot vemo, je skrb za motivacijo odgovornost vodilnih, torej direktorjev in vodij.
Najpomembnejši element in veščina vodenja pa je komunikacija s sodelavci, pri kateri v praksi opažamo nekatere pogoste, vendar povsem neprimerne fraze.
Zato v današnjem članku govorimo o desetih takšnih stavkih, ki se jih moramo pri vodenju izogibati, ker škodijo zavzetosti (prodajnih) sodelavcev in posledično seveda tudi njihovim rezultatom.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

