Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

10 veščin, ki jih morajo obvladati marketingaši za uspešno prodajo v vsakem podjetju

Učinkovit marketing pri prodaji potrošnikom (B2C) pospešuje nakupe, pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) pa zagotavlja prodajne priložnosti pri obstoječih in novih kupcih. 

Zato je eden od temeljev za doseganje prodajnih rezultatov in ciljev. 

Vendar so danes pomembne drugačne marketinške sposobnosti, kot so bile aktualne še v bližnji preteklosti. 

Zato v članku opisujemo deset ključnih veščin, ki jih morajo obvladati marketingaši za uspešno prodajo v vsakem podjetju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...