Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
10 veščin, ki jih morajo obvladati marketingaši za uspešno prodajo v vsakem podjetju
Učinkovit marketing pri prodaji potrošnikom (B2C) pospešuje nakupe, pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) pa zagotavlja prodajne priložnosti pri obstoječih in novih kupcih.
Zato je eden od temeljev za doseganje prodajnih rezultatov in ciljev.
Vendar so danes pomembne drugačne marketinške sposobnosti, kot so bile aktualne še v bližnji preteklosti.
Zato v članku opisujemo deset ključnih veščin, ki jih morajo obvladati marketingaši za uspešno prodajo v vsakem podjetju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.

Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.