Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi poslovnimi kupci

Ključni so običajno 20 odstotkov poslovnih kupcev, s katerimi ustvarimo 80 odstotkov, ali še več prihodkov. 

Ker smo od njih pogosto življenjsko odvisni, je pomembno, da ohranjamo njihovo zvestobo in obseg naročil ter po možnosti širimo medsebojno sodelovanje. 

V nekaterih podjetjih se z njimi ukvarjajo t.i. skrbniki ključnih kupcev (ang. Key Account Manager = KAM), v večini so prepuščeni prodaji, v najslabših primerih pa kar sami sebi. 

Ker gre za najpomembnejše kupce, moramo poznati in upoštevati ključna pravila, kako z njimi ravnamo za uspešne in dolgoročne odnose.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Prodaja
Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Pravila, kako pridobimo in ohranimo zaupanje poslovnih kupcev, so se prav tako spremenila.
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Prodaja
Kako moramo ukrepati, ko se pri ključnih kupcih zamenjajo vodilni in zakaj?
Spremembe vodilnih so lahko veliko tveganje za sodelovanje z našimi ključnimi kupci.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...