10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi poslovnimi kupci
Ključni so običajno 20 odstotkov poslovnih kupcev, s katerimi ustvarimo 80 odstotkov, ali še več prihodkov.
Ker smo od njih pogosto življenjsko odvisni, je pomembno, da ohranjamo njihovo zvestobo in obseg naročil ter po možnosti širimo medsebojno sodelovanje.
V nekaterih podjetjih se z njimi ukvarjajo t.i. skrbniki ključnih kupcev (ang. Key Account Manager = KAM), v večini so prepuščeni prodaji, v najslabših primerih pa kar sami sebi.
Ker gre za najpomembnejše kupce, moramo poznati in upoštevati ključna pravila, kako z njimi ravnamo za uspešne in dolgoročne odnose.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

