Vodenje
| Jure Habbe
10 znakov, da se je kupca najbolje znebiti, ker imamo z njim več sitnosti kot koristi
V vsakem podjetju imamo poslovne kupce, ki nam parajo živce ter povzročajo slabo voljo in morda celo konflikte med sodelavci.
Vendar redko pomislimo, da se je od nekaterih najbolje posloviti, saj imamo z njimi pogosto več sitnosti kot koristi.
Ker pa takšna odločitev seveda ni lahka, v članku govorimo o desetih znakih, da se je poslovnega kupca najbolje znebiti in kako to naredimo elegantno, da še vedno ohranimo dobre odnose.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.

Prodaja
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Če se nam to zgodi, se sestanka nismo lotili na pravi način, vendar vseeno obstaja rešitev.