Vodenje
| Jure Habbe
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Dokaj veliko podjetnikov želi razširiti prodajo svojih izdelkov, storitev ali rešitev v tujino, vendar niso uspešni.
Kar dokazuje, da to ni preprosto.
Zato smo v prvem delu članka govorili o ključnih dejavnikih in treh osnovnih možnostih za prodajo v tujini.
V drugem pa opisujemo preostale načine, ki jih največkrat opažamo pri domačih podjetjih in tujih ponudnikih, ki prihajajo k nam.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Za prodajo v tujini lahko porabimo veliko časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.
Kadri in izobraževanje
Kaj sem se o prodaji B2B naučil od korporacij kot so IBM, Microsoft, Oracle, SAP in Siemens?
Ugotovitve so zanimive, za koga morda presenetljive in tudi poučne.