12 skupin magnetov, s katerimi pridobivamo stike, priložnosti in kupce pri prodaji B2B
Pred kratkim smo že govorili, da so magneti različni načini, s katerimi pridobivamo podatke o poslovnih kupcih, ki jih zanimajo naši izdelki, storitve in rešitve.
Njihova učinkovitost je odvisna od različnih dejavnikov, osnovno pravilo pa je dovolj velika privlačnost, da se kupci odzovejo in nam zaupajo svoje podatke.
Prav tako lahko z magneti izvedemo selekcijo in se izognemo izgubi časa s posamezniki, ki niso naši ciljni kupci.
Zato v članku govorimo o dvanajstih skupinah magnetov, s katerimi pridobivamo nove stike, priložnosti in poslovne kupce ter kako delujejo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

