Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

12 skupin magnetov, s katerimi pridobivamo stike, priložnosti in kupce pri prodaji B2B

Pred kratkim smo že govorili, da so magneti različni načini, s katerimi pridobivamo podatke o poslovnih kupcih, ki jih zanimajo naši izdelki, storitve in rešitve.  

Njihova učinkovitost je odvisna od različnih dejavnikov, osnovno pravilo pa je dovolj velika privlačnost, da se kupci odzovejo in nam zaupajo svoje podatke.

Prav tako lahko z magneti izvedemo selekcijo in se izognemo izgubi časa s posamezniki, ki niso naši ciljni kupci.

Zato v članku govorimo o dvanajstih skupinah magnetov, s katerimi pridobivamo nove stike, priložnosti in poslovne kupce ter kako delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Kaj so prodajni magneti in kako nam pomagajo izboljšati uspešnost prodaje B2B?
Orodja
Kaj so prodajni magneti in kako nam pomagajo izboljšati uspešnost prodaje B2B?
Gre za pristop, ki ga moramo pri pridobivanju kupcev uporabljati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...