Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kaj so prodajni magneti in kako nam pomagajo izboljšati uspešnost prodaje B2B?

Včasih smo jih imenovali vaba, vendar je veliko lepši izraz magnet, nekateri pa jim pravijo tudi darilo. 

Gre za različne spodbude, s katerimi pridobivamo podatke o osebah, ki jih zanimajo naši izdelki, storitve in rešitve ter z njimi ohranjamo stike.

Kot vemo, se je ob vsakem času namreč samo majhen del novih in obstoječih kupcev pripravljen pogovarjati o nakupih, zato je toliko bolj pomembno, da jih odkrijemo.  

In pri tem nam lahko pomagajo prodajni magneti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...