Orodja
| Jure Habbe
Kaj so prodajni magneti in kako nam pomagajo izboljšati uspešnost prodaje B2B?
Včasih smo jih imenovali vaba, vendar je veliko lepši izraz magnet, nekateri pa jim pravijo tudi darilo.
Gre za različne spodbude, s katerimi pridobivamo podatke o osebah, ki jih zanimajo naši izdelki, storitve in rešitve ter z njimi ohranjamo stike.
Kot vemo, se je ob vsakem času namreč samo majhen del novih in obstoječih kupcev pripravljen pogovarjati o nakupih, zato je toliko bolj pomembno, da jih odkrijemo.
In pri tem nam lahko pomagajo prodajni magneti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.

Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.