Prodaja
| Jure Habbe
15 besed, ki nam lahko škodijo pri prodaji B2B in kako vplivajo na kupce
Čeprav gre za sodelovanje med organizacijami, je prodaja B2B v resnici odnos med ljudmi. Zato so pri sprejemanju nakupnih odločitev vedno prisotna čustva. Na pozitivna in negativna čustva poslovnih kupcev vplivamo s svojimi dejanji in vedenjem, pri čemer imajo pomembno vlogo naše besede.
Katere besede in besedne zveze nam lahko pri prodaji poslovnim kupcem škodijo in zakaj?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Kadri in izobraževanje
Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe
Če srečamo »trenerja«, ki nas lahko nauči, kako prodamo vse in vsakemu, se mu raje izognimo.
Prodaja
Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?
Če se nam to dogaja pogosto, se moramo zamisliti predvsem nad svojimi prodajnimi pristopi.