3 velike napake pri reševanju reklamacij, zaradi katerih izgubljamo kupce
Znano pravilo pravi, da nas kupci ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, napak ali previsokih cen, temveč zaradi neprimernega odnosa pri reševanju njihovih pripomb in pritožb, ki jim lahko rečemo tudi reklamacije.
Nihče namreč od nas ne pričakuje, da smo popolni, temveč da se ustrezno odzivamo in rešujemo neskladnosti pri medsebojnem sodelovanju.
Reklamacija je posebna situacija, ko nas kupec seznani s svojim nezadovoljstvom, pri čemer se marsikdo – ali kar večina – odzove napačno.
Vendar to ni samo stvar posameznika, temveč naloga vodenja, ki mora poskrbeti, da se vsi sodelavci zavedajo pomena ter pravega odziva in načina reševanja reklamacij.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

