Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

3 velike napake pri reševanju reklamacij, zaradi katerih izgubljamo kupce

Znano pravilo pravi, da nas kupci ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, napak ali previsokih cen, temveč zaradi neprimernega odnosa pri reševanju njihovih pripomb in pritožb, ki jim lahko rečemo tudi reklamacije. 

Nihče namreč od nas ne pričakuje, da smo popolni, temveč da se ustrezno odzivamo in rešujemo neskladnosti pri medsebojnem sodelovanju.  

Reklamacija je posebna situacija, ko nas kupec seznani s svojim nezadovoljstvom, pri čemer se marsikdo – ali kar večina – odzove napačno. 

Vendar to ni samo stvar posameznika, temveč naloga vodenja, ki mora poskrbeti, da se vsi sodelavci zavedajo pomena ter pravega odziva in načina reševanja reklamacij.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...